perjantai 6. heinäkuuta 2012

Summer look.

Täällä Savannilla ei ole muutamaan päivään sen kummemmin tapahtunut. Mä oon ylläripylläri ollu kaikki päivät maannataita lukuun ottamatta töissä. Ja tulen olemaan huomennakin. Sitten ainakin yksi päivä vapaa, voi olla enemmänkin. Oon nyt tosiaan pyöräilly töihin. En ostanu bussilippua, koska sillon on pakko pyöräillä, mikä kannuste hyötyliikuntaan! Kirjotinkohan tästä jo? Noh, anyways, eilen pyöräilin tavalliseen tapaan töihin (6 km), kuten kaikkina muinakin päivinä. Sieltä pyöräilin keskustaan (reilu 15 km) tapaamaan Nooraa, johon aikoinaan tutustuin valmennuskurssilla. Hiukan hassu paikka tutustua kai... Vaihettiin Nooran kaa kuulumisia Lasipalatsin terdellä ja sitten lähin pyöräilemään kotia kohti (9 km). Voin sanoa, että on jalat hiukan muussina pyöräilyn jälkeen - eilen pelkästään tuli 30 km täyteen. Onneksi Katja oli ihana ja oli jo laittamassa hyviä grilliruokia valmiiksi. Olivat Tepsun kanssa käyneet Suskilla (Katjan täti) parturoimassa Tessan, ja nyt se on ihan puli! Näyttää niin reppanalta uudessa turkissaan!
Tessan kesälook.
Ei meinaa tunnistaa samaks koiraks, mutta kai se sama on!





Kelpais uusi kesälook mullekin, en oo aikoihin ollu kampaajalla, ja mun hiukset roikkuu ja on ihan kauheen näköset. Ei sen puoleen, että haluisin kampaajalle, en yhtään tykkää istua siellä. Haluisin vaan uudet hiukset. Nolottaa olla töissäkin tällä harakanpesällä. Mutta nyt ei taida kampaajaan olla varaa hetkeen, on rahat sen verta tiukalla ainakin ennen elokuun puolta väliä...

Olivat myös käyneet poimimassa ison kipon mansikoita ja niitä sitten syötiin vispikerman kera, oli hyvää kesäherkkua! 
En normaalisti oo mikään suuri mansikoiden ystävä, mutta nää oli tosi hyviä! Oon enemmän herneiden ja kirsikoiden ystävä. Nää mansikat kutis tosi paljon. 




Tänäänkin töiden jälkeen Katja oli käyny kaupassa ja oli alottanu tekemään hyvää kana-kasviswokkia ennen kun tulin kotiin.


Löysin eilen Arkadian Alkosta mun lempparivalmistajan valkkarin. Se on tilausvalikoimassa, ja siks sitä ei oo kovinkaan monessa Alkossa. Noh, pakkohan mun oli se sitten ostaa. Päivitystä seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti